Elannontie 9, 01510 Vantaa, Finlanda
Cautam variante alternative
Data alternativa de plecare | Pret pe pachet | Masa | |
---|---|---|---|
{{price.fullDate}}, {{price.nopti}} nopti | {{price.pret}} | {{price.masa_name}} | Verifica oferta |
Hotel alternativ | Data plecare | Pret pe pachet | Masa | |
---|---|---|---|---|
{{price.hotel_name}}, {{price.hotel_class}} stele | {{price.fullDate}}, {{price.nopti}} nopti | {{price.pret}} | {{price.masa_name}} | Verifica oferta |
Intrebare: Care este adresa web pentru Hotel Airport Bonus Inn?
Raspuns: Adresa web (website-ul hotelului) pentru Hotel Airport Bonus Inn este www.bonusinn.fi
Intrebare: Hotel Airport Bonus Inn are parcare?
Raspuns: Da, Hotel Airport Bonus Inn are parcare. Cu toate acestea, trebuie sa stiti ca parcarea are locuri limitate si exista posibilitatea sa fie contra cost.
Intrebare: Hotel Airport Bonus Inn are parc de joaca pentru copii?
Raspuns: Da, Hotel Airport Bonus Inn are parc de joaca pentru copii.
Intrebare: Care este adresa de contact pentru Hotel Airport Bonus Inn?
Raspuns: Adresa de contact pentru Hotel Airport Bonus Inn este Elannontie 9, 01510 Vantaa, Finlanda
Intrebare: Hotel Airport Bonus Inn este un hotel apreciat de catre turisti?
Raspuns: Hotel Airport Bonus Inn este considerat acceptabil de catre turisti, avand o nota medie de 7.90 din 10 din 0 review-uri.
Intrebare: Care este adresa de email pentru Hotel Airport Bonus Inn?
Raspuns: Adresa de email pentru Hotel Airport Bonus Inn este hotel [at] bonusinn.fi
Intrebare: Hotel Airport Bonus Inn ofera acces la wifi?
Raspuns: Da, Hotel Airport Bonus Inn are wifi (wireless). Totusi, reteaua wireless poate fi disponibila doar in anumite zone ale hotelului (zonele publice ale hotelului) si poate fi contra cost.
Intrebare: Hotel Airport Bonus Inn accepta animale de companie?
Raspuns: Da, Hotel Airport Bonus Inn accepta animale de companie. Totusi, trebuie sa ne contactati pentru a va comunica in ce conditii sunt acceptate animalele de companie si care sunt animalele de companie acceptate.
Aflat la 5 minute de mers cu maşina de aeroportul Helsinki-Vantaa, hotelul Airport Bonus Inn oferă un serviciu gratuit de transfer de la/la aeroport, parcare gratuită şi camere cu TV cu ecran plat cu canale prin satelit şi acces gratuit la internet Wi-Fi. Centrul oraşului Helsinki este la 30 de minute de mers cu maşina.
Hotelul Bonus Inn oferă camere prevăzute cu birou ÅŸi facilităţi pentru prepararea de ceai ÅŸi cafea. Restaurantul Kulma serveÅŸte preparate finlandeze ÅŸi internaÅ£ionale într-un cadru informal. OaspeÅ£ii pot savura gratuit băuturi calde la orice oră. Barul cu atrium din hol oferă gustări ÅŸi mâncăruri uÅŸoare.
Facilităţile de agrement includ o sală de fitness ÅŸi un loc de joacă pentru copii. De asemenea, există o saună de seară gratuită, un lounge penthouse ÅŸi un balcon. OaspeÅ£ii pot juca biliard în holul atriumului.
Centrul de divertisment Flamingo este la mai puţin de 10 minute de mers pe jos de hotel. Centrul comercial Jumbo se află la 1 km.
Book & Travel nu garanteaza ca informatia de pe Site (incluzand, dar fara limitare, tarifele, descrierile sau datele), nu poate avea erori sau lipsuri. Pentru evitarea oricaror neplaceri ulterioare va rugam sa verificati informatiile publicate pe site inainte de plasarea comenzii. Toate informatiile folosite pentru descrierea Hotelurilor si/sau a Pachetelor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Book & Travel, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Book & Travel nu-si asuma in niciun fel raspunderea in ceea ce priveste actualizarea informatiilor existente pe pagina sa de web. Utilizatorii au obligatia sa verifice direct la Book & Travel in ce masura informatiile si datele de pe pagina web sunt de actualitate. In cazul in care utilizatorul nu face acest lucru, Book & Travel este exonerat de orice raspundere. Book & Travel isi rezerva dreptul de a modifica continutul si formatul paginii de web travos.ro in orice moment fara a fi limitat in vreun fel spatial sau temporal.
COVID-19
Datorită situației legate de pandemia COVID19, vă rugăm să fiți conștienți de faptul că circumstanțele se pot schimba în timp, în funcție de perioada dumneavoastră de călătorie și legate de destinație în general și de hotel în particular. Iată câteva exemple care ar putea fi impuse: vize speciale, documente medicale, carantină la plecare sau la întoarcere. Totodată, anumite facilități sau servicii hoteliere (centru SPA, piscină, loc de joacă pentru copii, sală de gimnastică etc.) prezentate în descrierea serviciilor achiziționate, valabile și disponibile în momentul rezervării, să devină neutilizabile. De asemenea, pot apărea modificări în conținutul și modul de derulare a programului serviciilor de masă (meniuri stabilite etc.), precum și limitări în ceea ce privește capacitatea restaurantelor și a zonelor comune. Aceste circumstanțe pot fi determinate de modificări ale regulamentului intern al unității de cazare sau pot fi impuse de autoritățile sanitare din țara de destinație.
Le recomandăm turiștilor noștri să se informeze înainte de începerea sejurului în privința eventualelor restricții apărute la destinație care pot afecta și hotelul în care va avea loc cazarea.
Ne cerem scuze pentru neplăceri și vă informăm că orice reclamație din partea dumneavoastră referitoare la aceste circumstanțe extraordinare NU va fi acceptată.